+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 3
1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Poradniki o biznesie

Junior Member

Poradniki o biznesie

Hej, zakładam ten temat, ponieważ poszukuję inspiracji/podpowiedzi blogów, które warto czytać. Albo magazynów. Tematyka to szeroko pojęty biznes, coś podobnego do tego goodpoint.blog . Moim zdaniem jest to świetny sposób na zdobycie wiedzy, też na temat zmian w prawie, no i do tego, żeby być na bieżąco. Więc polecam każdemu. Szczególnie że artykuły są naprawdę bardzo dobrze napisane i do tego przystępnym językiem – co dla mnie akurat jest bardzo ważne, bo nie jestem prawnikiem i niektóre artykuły przyprawiają mnie o zawroty głowy!

Junior Member

Jeśli potrzebujecie szybkiego dopływu pieniędzy to dużo moich znajomych chwaliło firmę AASA. Sprawdziłam ich i faktycznie można bez kosztów ukrytych wziąć kredyt, a dodatkowo możliwe jest również skorzystanie z pożyczki firmy ASSA, POŻYCZKA PRZEZ INTERNET co jest naprawde przydatne . Zobaczcie na ranking kredytów . Firma Aasa Polska oferuje wyrozumiałość i przychylność ze względu na wypadek losowy, szybkość wypłaty (parę godzin, max 24h) pożyczki, odsetki są dużo mniejsze niż w chwilówkach, dyskrecji, bo możemy wysłać czek Giro tak, że komornik nie wie... ! To największe zalety Aasa a jeszcze bym trochę ich wyciągnęła ! polecam

Member

Dobrze, że jest coraz więcej takich poradników. Są bardzo pomocne w prowadzeniu firmy. DO tych porad ja dorzucę jeszcze linka do programu online, do faktur i dokumentów: https://afaktura.pl. Bardzo ułatwia pracę a jest prosty w obsłudze. I co najważniejsze- dostosowany, do najnowszych wymogów.

Junior Member Avatar polello

Świetne porady Dziki wielkie, bo z całą pewnością mi się przydadzą
    Jeśli chcemy się zaprzyjaźnić z lasem, należy mu składać częste i pełne szacunku wizyty o różnych porach

Member Avatar celeste

Dość często korzystam z różnego typu materiałów dostępnych w sieci na temat zarządzania i prowadzenia swojego biznesu.