+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 3
1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: czym się kierować, gdzie szukać

Junior Member

czym się kierować, gdzie szukać

Witam

jestem początkującym graczem i do dzisiaj kierowałem się zwykłą obserwacją ceny akcji danej firmy. Jeśli cena była zaniżona w stosunku to kupowałem. Po jakimś czasie jak cena wybiła tak by mnie usatysfakcjonować to sprzedawałem. Przegrać nigdy nie przegrałem jedynie zarobiłem mniej niż chciałem lub dłużej musiałem poczekać z utopionymi pieniędzmi. Chciałbym podkręcić nieco śrubę w celu przyspieszenia zysków i ich maksymalizacji. Tu do akcji wkracza brak mojej wiedzy. W pierwszej kolejności patrze na wykres obserwuje daną spółkę, a druga kolejność(nie wiem czy słuszna) szukać o niej informacji, nowinek, wiadomości(gdzie?) czy jeśli wybiorę np. spółkę qumak, o której raczej w tv nie usłyszę to gdzie szukać tych informacji na ich stronie? Czy w tego typu spółkach darować sobie wiadomościami płynącymi od nich i raczej zająć się informacjami które rzutują na rynek it lub całą giełdę?(gdzie szukać takich).

Czekam na podpowiedź.

Junior Member

Kto nie chce zarabiać swoją przyszłość łączę z forex. Właśnie znalazłem świetną grę go4x co tydzień można wygrać 10 000zł sporo ciekawych rozwiązań i możliwości zdobywania konkretnej wiedzy.

Moderator Avatar naskalnik

świetnie ale to nie takie proste

Junior Member

Zgadzam się jest to praca na cały etat, jeśli ktoś cgce wkroczyć na Forexa i ot tak mieć zyski to jest to raczej n ierealne, trzeba się zaangażować.

Junior Member

An jak to jest z inwestowaniem np. w diamenty?zobacz tu mają dość dużą ofertę, ale nie wiem czy to jest bezpieczna lokata kapitału?

Junior Member

Zanim zaczniesz inwestować, skonsultuj się z http://auditor.sopot.pl.

Junior Member